English French German Spain Italian Dutch

Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Thursday 23 July 2009

اغنية الا انا تامر حسني - كلمات اغنية الا انا تامر حسني - كلمات اغاني تامر حسني - فيديو كليب اغنية الا انا تامر حسني - تحميل اغنية الا انا تامر حسني

اكيد انكم شاهدتم فيلم عمر و سلمى 2 او على الاقل اعلام فيلم عمر و سلمى 2 و الدي يتضمن اغنية تامر حسني الرائعة الا انا، اليوم نقترح عليكم مشاهدة فيديو كليب اغنية الا انا لتامر حسني مع كلمات اغنية تامر حسني الا انا كمقدمة لباقي كلمات اغاني تامر حسني و كليبات تامر حسني الرائعة

استماع مشاهدة فيديو كليب اغنية الا انا تامر حسني مباشرة اون لاين بدون تحميل


كلمات اغنية اغنية الا انا تامر حسني

شوفي بقى مابجيش انا بالطريقة دي
مش عايز اجرحك
ألا انا
ماتمشيش معايا السكة دي انا ممكن ازعلك

وانسى تاني اندهلك
ودماغك خليها تاكلك
بـافكارك ألي مخلياكي
كده مش على بعضك
بتشكي فيه كده ليل نهار
ومعيشاني على طول فـ نار
ابعدي عني وخليكي قدامي
محافظة على شكلك

ألا انا
ماتمشيش معايا السكة دي انا ممكن ازعلك

ياما نصحتك
تبعدي عن كل صحابك إللي انا مش مرتاح لهم
وعلى فكرة بيحاولوا كتير معايا
ولا مرة ريحتهم

و إنسي تاني اندهلك
ودماغك خليها تاكلك
وافكارك ألي مخلياكي
كده مش على بعضك
بتشكي فيه كده ليل نهار
ومعيشاني على طول فـ نار
ابعدي عني وخليكي قدامي
محافظة على شكلك

تحميل تنزيل اغاني كليبات تامر حسني / تحميل تنزيل اغنية الا انا تامر حسني / فيديو كليب اغنية الا انا تامر حسني

خاصية التحميل و التنزيل و الدونلود غير متاحة حاليا لكن انتظروها مستقبلا المرجو الاشتراك في لائحة البريد الالكتروني للموقع في الاسفل لتصلك روابط التحميل حال توفر الخدمة

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates